"Voi kun ei oo henkilökuntaa missään". Havaintoja ruokakaupasta ja pohdintaa tulevaisuudesta.

Kun kävin eilen ruokakaupassa, en voinut välttyä kuulemasta lauseita:

😟 "Voi kun ei oo henkilökuntaa missään"
🙄 “Sillon kun tarvis niin ei saa apua "
🤔 “Saiskohan täältä jotain palvelua?”

Mehiläinen uutisoi tällä viikolla (30.5.2023), miltä näyttää, kun Suomi käy lääkärin vastaanotolla. Lääkärikäyntien ykkössija hengitystieinfektiot kertoo työikäisten kohdalla tarpeettomasta palveluiden käytöstä, jonka terveyshyöty jää niukaksi.

Tämäkö tulevaisuus meitä odottaisi, jos lääkkeet siirtyvät ruokakauppoihin?

Ja yhä enenevässä määrin ihmiset, joiden asia selviäisi pienellä keskustelulla apteekin ammattilaisen kanssa, siirtyvätkin jonon jatkoksi “turhien” lääkärikäyntien joukkoon.

Tätä pohdin tänään. Mitä mieltä olet?

Edellinen
Edellinen

Tärkeitä tekoja, jotka helposti unohtuvat

Seuraava
Seuraava

Koetko palautteen antamisen vaikeaksi? Opi 5 konkreettista esimerkkiä.